1 Nisan 2015 Çarşamba

Bir Karanlık Günün Ortasında

Hep kötü şeylerle gelmeseydik belki daha güzel olabilirdi, yani olmasaydı sonumuz böyle.Ama nasip.
Her şey yeni bir şeyler öğrenmek yeni şeyler yaşamak için.Yine uzun upuzun bi ara verdim yazmaya buranın yokluğunda çok mu şey yaptım yoksa boş muydu yaptıklarım bilinmez çokça okudum çoğu kez yazmadım.Başlarda buranın yokluğunu küçük kara kaplı defterim dolduruyordu ama sonralarda onu bitirdim bir heves bir diğerini aldım ki olmadı işler yolunda gitmedi defter dolmadı ben yazmadım.Burayı günlük niyetine kullanmak istemiştim başta baktım olmadı güzel şeyler yazayım dedim sonra o hiç olmadı baktım hep kötülerden kaçmak için kullandım burayı.Yazdım aslında bazen çokça,ama yayınlamaya değer göremedim, yazmakla kaldım okutmadım.Buradan uzakta iken,aslında bir o kadar yakında, çokça sorguladım kendimi sosyal alemimi var olup olmamak hususunu.Hatta çoğu kez fevri kararlar alıp bazılarını terk eyledim bazılarını da kurumsal sebeplerden açıp sonunu getiremedim bu meret böyle ne yazık ki.Neyse ki bırakamam dediğim şu koskoca tivitıra da noktayı koydu uzun zaman öncesinde, elhamdülillah.Çok vazgeçilmez gelen şeyler aslında en kolay vazgeçeceklerimiz oluyormuş,net.Şu sıra fazlasıyla meftunu olduğum instegram şeysi var ama bu yazma sevdasından değildir böyle biline,bu kesinlikle içimizde bir yerlerde kıpraşan fotoğraf çekme aşkımızın akıllı araçlar ile kolaylaşmasından sebep ve dahi bunları pazarına kolayca sürebilmemizden, hızla gelişiyor ya da geliştiriliyor ^^ gören de fenomenim sanır bi havalar bi havalar o ne öyle ^^  Neyse geçiyorum bu boş mevzuları.Bugün acı var serde çokça acı ve karanlık.Dünün karanlığı aydınlatılamadı elektrikle, ülke daha da karanlığa gömüldü sanki.Genç bir savcı vatan upruna küçücük çocuklarına rağmen çekilip alındı çocuklarının eşinin kollarından.Şuç neydi, suçlu kimdi? O çocukların babalarından ayrılıklarının bedelini kim,kimler ya da hangi devlet ödeyebilirdi. Şehit demek yeter miydi sadece o genç insana, Rabbine kavuştu.Bunlar aşkar olan kısım bize bilmediğimiz şeyler söyleyin!

Hiç yorum yok: